Friday, March 30, 2012

Hati

Kadang2 hati terguris..
Tapi lupekan segalanya, cube ingat saat yang lebih manis yang pernah dia lakukan untuk kita..
Hati terguris hanya lah sekecil kuman kalau nak dibandingkan dengan sebesar kemanisan yang pernah dia beri kepada kita..
Jika si dia boleh memaafkan segala kesilapan kita, kenapa kita tidak boleh kan..
Berfikiran matang mampu mempertahankan sesuatu hubungan, InsyaALLAH..
Untuk hubungan lebih diredhai, HALAL kan lah hubungan itu :)


Teaser : Sedang berdebar untuk ke Fasa baru.. Semoga dipermudahkan segala urusan

Rezeki makin bertambah semenjak 2 menjak ni.. Alhamdulillah =)
Namun dugaan juga datang bertimpa-timpa..
Sangat yakin bahawa DIA tak kan menguji hambaNya dengan sesuatu yang hambaNya tidak mampu hadapi..
Maka nye, InsyaALLAH dugaan sekarang ini dapat ditempuhi dengan perlahan-lahan :)

Thursday, March 15, 2012

SeNyUm!

Rasa nak senyum setiap hari..

Sebab kita tau awak suke tengok kite senyum kan..

Pada yang x suke,tengok la orang lain senyum ye!

Bila tiba masanya,pasti kita akan lebih senyum dengan lebar..

Masa 2 mesti awak penat dah nak tengok kita senyum :p

Lantak la, awak penat pun kita suruh jugak awak tengok kita senyum!

awak, comelkan baby ni senyum.. Kita tau awak bace blog kita :p ni mesti nak cakap awak lagi comel dari baby ni punye senyuman kan!perasan la tu! :p


Ya ALLAH, Semoga KAU permudahkan segala urusan kami.. =)


SET BERPANTANG PREMIUM BEAUTIFUL

Berpantang dengan Premium Beautiful Haaaa..korang nampak tak apa yang ina nampak? Siakap Keli share kan pada semua rahsia wanita muda...