Tuesday, February 21, 2012

Terima Kasih :)

Biler kiter sayang org tu,
Kita tnggu dia lame pun x per,
Tp biler dia tnggu kiter???dia mrh2...
Hati kata ala,adatlah ada yang mnunggu & d’tnggu...

Biler kiter syg org tu,
Kiter x tdo pn x pe lyn dia yg ngah bosan,
Tp biler kite bosan,ada dia lyn kiter???
Hati kate,x pe dia busy kott!!!

Biler kiter syg org tu,
Kita gaduh ngan dia,kita diam jea...
Tp dia heboh 1 dunia...
Hati kate x pe,dia tension tue...

Biler kiter syg org tue...
Kita calll nak ckp ngan dia...
Tp dia bg phone kat org lain atau matikan...
Biler jadi macam2,x pe...
Hati kata,x pe...layan je,kwn dia,kwn kiter gak...

Biler kiter syg org tu...
Kita b’cerita dgn dia,citer ngan
tunggul lg baik...

Tp biler dia bercerita ngan kita???
Kita dengar,sepatah2 kite kena ingat...
kalau x ingat kita yang kena marah
Hati kata x pe sayang kata kan…

Biler kiter syg org tu,
Kita & dia lapar...
Tp kiter bg sume roti kita kat dia...
Hati kata,ala jaga lah hati dia,sian dia…

Biler kiter syg org tue,
Kiter sanggup bagi dia rest biler dia letih,
Tp biler kita letih,dia suruh jugak kiter lyn dia bila dia bossn...
Adil ker???Hati kata,ala bukan selalu pun...

Biler kiter syg org tue,
Kita jadi macam org giler dengar dia sakit,
Tp biler kita sakit,
Dia siap keluar ngan kwn2 dia meraikan hari kesakitan kita,
hati kata,ala x pe,x kn dia nak berkepit ngan kita 24 jam...

Biler kiter syg org tu,
Kita x penah pntingkan diri sndri,
Tp dia hipokrit tahap gaban..
Hati kata x per,dia mmg nacam 2 kene lah terima...

Biler kiter syg org tue,
Kiter syg nk tinggalkn dia slama2 nya,
Tp dia x tahu kiter b’dpn dgn maut,
Walaupun kiter skt,dia kata kat kiter,sakit biasa2 jer,jgn nak mengarut...
Hati kata,macam ne lah dia biler kiter x de,msti dia hepi...

Biler kiter syg org tu,
Kiter x sanggup tengok dia derita,
Tp dia x prnh hargai diri kiter,
Hati kata, tau x betapa kita syg kan dia????

Biler kiter syg org tue,
Kiter snggup tinggalkn dia selama2nya untk dia bahagia...
Tp adakah dia tahu pengorbanan kiter??
Hati kata,x pe,janji dia bahagia...

Dan...
Biler kiter dh tngglkn dia selama2nya...
Dia dtg ziarah pusara kiter...
Dia kata Dia mintak maaf sebab pernah mengata kiter...
Dia mintak maaf sebab pernah buatt kiter tnggu dia...
Dia mintak maaf sebab pernah paksa kita layan dia time bosan...
Dia mintak maaf sebab pernah heboh 1 dunia salah kiter...
Dia mintak maaf sebab pernah x hiraukn kol kiter...
Dia mintak maaf sebab pernah x dengar luahan ati kiter...
Dia mintak maaf sebab pernah buatt kiter kelaparan sebab dia...
Dia mintak maaf sebab pernah ganggu waktu rehat kiter...
Dia mintak maaf sebab x pernah hiraukan sakit kiter...
Dia mintak maaf sebab pernah pntingkn diri dia sndri...
Dia mintak maaf sebab x pernah tengok p’deritaan kiter...

NAMUN SEMUANYA TELAH T`LAMBAT....

HARGAILAH ORNG2 YG KITA SAYANG


*pada awak : jodoh,ajal & maut ditangan NYA. saya sentiasa mendoakan kebahagiaan awak :)

No comments:

Post a Comment

SAKIT BELAKANG `SLIP DISC'

Rawatan Alternatif Slip Disc Apa itu slip disc?  Sliip disc ni adalah sejenis penyakit dimana cakera tulang belakang kita terub...