Friday, March 4, 2011

JgN bEhArAp PaDa SeSuAtU yG sEmPuRnA

No body perfect..
ungkapan 2 dh selalu dgr..
so that,nape still mengharap seseorang 2 supaya jd sempurna..
sempurna dimata kwn2?dimata family?
rasenye cukuplah kalau seseorang 2 sempurna dimata ALLAH..
sbb itu yg lebih penting dr segalanye..

mengharap seorang kwn yg sgt sempurna?
lebih baik jgn kwn kalo mcm 2..takut utk berkongsi rahsia atau meluahkn ape2 pd kwn?
xperlu luahkan la kalau begitu..x semua benda blh dikongsi bersame kwn..
melainkan kalau kwn itu adalah betol2 KAWAN & bukannye "kawan"..
mengharapkan seorang kwn itu supaya xmengata dibelakang?
xpyh nak harapla..1% je yg begitu..lg 99% confirm mengata belakang..especially perempuan..
2 la sbb nye aku xramai kwn perempuan walopun aku ni perempuan..
tp still bersyukur sbb aku dikurniakan seorang kwn yg sgt blh dipercayai.. NELISSA HAMID
bergaduh?bermasam muka?bertekak?mestilah pernah..
tp kalo bergaduh,x de la kitorng mengutuk blakang & membocorkan rhsia serta mengaibkan antara satu same lain..
itu normal..xbergaduh means kite xkn kenal sape kwn kite sebenanye..
tp,kitorg xpernah lupe utk menasihati & support each other..
walopun kite dlm mslh,tp cubela utk beri yg terbaik pd kwn kite..

kesempurnaan pd pasangan??
lg jgn harap..
kalau sempurna yg dicari,tinggalkan la pasangan kite 2..
sbb,jgn lah kite menyayangi & menyintai pd kesempurnaan seseorang 2..tp cintai lah die yg serba kekurangan dgn cara yg sempurna..kan itu lagi baik..
kalau kite terus mengharap pd yg sempurna,mcm mane kalau suatu ari nanti die jd xsempurna?
terima lah seseorang itu seadanye..jgn mengubah die utk menjadi sempurna..tp bimbinglah die supaya dia sempurna disisi YANG MAHA ESA..itukan lebih baik =)
kepada BELIAU yg xsempurna,terima kasih..semoga ianya berkekalan =)

kesempurnaan menjadi muslimin & muslimah?
kesempurnaan ini yg leboh penting dr segalanye..
sempurna disisi ALLAH,hidup kite diberkati..
jgn terlampau pikir utk menjdai sempurna disisi kwn2 & pasangan..
jadi lah sempurna disisi ALLAH,insyaALLAH hati kite akan lebih tenang & hidup kite diberkati =)

p/s: utk mengecapi kebahagiaan,berilah kebahagiaan itu kpd org lain..
utk disayangi,sayangilah org lain juga..
namun,utk mengecapi ketenangan,sujud dan taatlah pd perintah NYA =)

SAKIT BELAKANG `SLIP DISC'

Rawatan Alternatif Slip Disc Apa itu slip disc?  Sliip disc ni adalah sejenis penyakit dimana cakera tulang belakang kita terub...